لیست اختراعات محمدرضا پاک روان


ثبت :
از
تا
اظهارنامه :
از
تا

بازنشانی
تعداد موارد یافت شده: 2
تاریخ اظهارنامه: 1400/09/27
تاریخ ثبت: 1401/01/31
خلاصه اختراع:

در اين اظهارنامه، سيستمي براي انتقال نور از سطح برد و چرخش نور به مقدار زاويه مشخص به‌منظور انتقال نور از روي سطح برد به روي سطح پنل مي¬باشد كه اين دو سطح با يكديگر زاويه دارند، افشا گرديده است. در روش ارائه‌شده، ابتدا بنابر نياز و تعداد دسته نوري كه نياز است از روي سطح توليدكننده نور اول (202) يا توليدكننده نور دوم (206) يا توليدكننده نور سوم (210) يا توليدكننده نور چهارم (214) به روي سطح پنل منتقل شود، هر يك از هدايت‌كننده‌ي نور اول (504)، هدايت‌كننده نور دوم (506)، هدايت‌كننده نور سوم (508) و هدايت‌كننده نور چهارم (510) روي هر يك از شيار اول (610)، شيار دوم (612)، شيار سوم (614) و شيار چهارم (616) نگه‌دارنده (502) مونتاژ مي‌شوند. پس از مونتاژ هدايت‌كننده نور اول (504)، هدايت‌كننده نور دوم (506)، هدايت‌كننده نور سوم (508) و هدايت‌كننده نور چهارم (510) به‌صورت چسبي يا فشاري، درپوش روي نگه‌دارنده از طريق تماس زائده بالايي درپوش (404) با سوراخ بالايي نگه‌دارنده (602) و زائده پاييني درپوش (406) با سوراخ پاييني نگه‌دارنده (604)، مجموعه انتقال نور تكميل مي‌شود. مجموعه انتقال نور از طريق دو پايه متصل به نگه‌دارنده (606) درون سوراخ‌هاي قرارگيرنده روي برد الكترونيكي (104) به‌صورت فشاري يا با استفاده از چسب مونتاژ مي‌شوند. حركت مجموعه انتقال نور (102) در هنگام مونتاژ پس از اتمام مرحله مونتاژ توسط دو زائده قرارگيرنده روي نگه‌دارنده (608) متوقف خواهد شد و عمليات مونتاژ به اتمام خواهد رسيد.

تاریخ اظهارنامه: 1402/04/12
تاریخ ثبت: 1402/12/14
خلاصه اختراع:

حذف ديواره داخلي درب فيلتر هوا، جابجايي لوله بخار روغن و فرم دادن تونلي به درب فيلتر هوا جهت چرخش مطلوب هوا و دسترسي بالاترو بهتر مكنده دريچه گاز به تمامي سطح فيلتر حذف لوله زيرين باكس فيلتر و ايجاد منبع آرامش با 30 درصد دبي بيشتر قسمت زيرين فيلتر هوا ، استفاده كامل و در مدار بودن تمامي سطح فيلتر در طراحي قديمي دو نوع باكس فيلتر هوا وجود داشته كه از نظر ابعاد با يكديگر اختلاف داشتند اما در طراحي جديد لوله دريچه گاز بگونه اي طراحي شده كه اين محصول را قابل استفاده براي تمامي خودروها با موتور EF7 نموده است.لازم به ذكر است در طراحي شركت فرانسوي فقط 30 درصد فيلتر درگير هوارساني به موتور خودرو مي باشد ولي در طراحي جديد اينجانب بالاي 85 درصد سطح فيلتر درگير هوارساني به موتور خودرو ميباشدكه نتيجه آن كاهش آلاينده هاي سوختي و كاهش مصرف سوخت و عملكرد بهتر موتور خودرو مي باشد.

موارد یافت شده: 2